Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us

Rikthimi i Dallëndyshes Ermonelë… Nga Kozeta Kurti!

Rikthimi i Dallëndyshes Ermonelë… i asaj që ndonëse për pak ja shkërmoqën ëndrrat në rininë e parë, nuk e ngatërroi asnjëherë vendin me individët. Për shumë yje të 20 e kusur viteve më parë, Ermonela Jaho ndoshta do të ishte ende në kor sot e kësaj dite, e megjithatë për vendin nuk pëshpëriti asnjëherë një fjalë të keqe, prandaj puthja e dyshemesë së skenës së TKOB-së, na emocionon. Pikërisht se buron nga e vërteta dhe jo nga hipokrizia.
Ermonela pa botokse dhe fillera, pa fryrje e shfryrje sipas oreksit, prandaj është më e bukura në botë: sepse asaj i lexohet çdo buzëqeshje, çdo emocion, çdo përlotje.
Nuk mund ta fsheh entuziazmin kur mora propozimin nga TKOB për të bashkëprodhuar koncertin e saj, me Prepost, agjencinë që drejtoj prej disa kohësh, sepse do gënjeja paturpësisht nëse s’do pranoja që ambicia për të punuar për një emër si i saji, ishte e para që ngriti krye. Mandej, gjatë procesit, me kalimin e ditëve, zbulova tek ajo edhe njeriun e madh.


Shumë kërkesë për të qenë pjesë e koncertit të saj, por edhe dallavere aty-këtu: për shembull, diku lexova: “Koncerti i organizuar nga shteti dje pushteti…..”. Ka dy të vërteta të mëdha:
1- Artistëve në stadin e Ermonela Jahos nuk i duhet asnjë shtet dhe pushtet në botë për t’i organizuar shfaqje se ndërkohë i janë publikuar datat të paktën deri në fund të 2025-ës. Nëse nuk do e kishte marrë iniciativën një Teatër Opere, kush duhej ta merrte? Një furrë buke?
2- Edhe nëse do ja kishte organizuar shteti e pushteti, për artistët si Ermonela, e ka për detyrë. Artistë si Ermonela dhe vetë ajo, janë nderuar nga shtete dhe pushtete shumë më të mëdhenj se tanët; sepse e meritojnë dhe jo se i kanë borxhe të palara sho-shoqit.
Pati ca ankesa për çmimet e vendosura për biletat dhe kjo jo nga spektatorët që i thanë biletat e saj për 10 ditë, sepse ata e dinë sa kushton një shfaqje e tillë. (Mjafton të kontrolloni agjendën edhe tani që lexoni këtë shënim). Vijnë për të gëzuar shpirtin e tyre, jo për të bërë video për rrjete sociale. Kurse vipat që janë mësuar t’i shohin shfaqjet qyl në këtë vend u tronditën shumë që nuk morën një ftesë për të parakaluar në tapetin e kuq. Ah, edhe për këtë pashë që kishte pakënaqësi, se disave u kishte kujtuar rradhat e qumështit dhe vajgurit në kohën e diktaturës. Pa merak, herës tjetër, do t’i japim mundësinë njerëzve të goditen me grushte e gota qelqi; do të legjitimojmë thyerjen e xhamave, vetëm që ndonjërit të mos i kthehen kujtimet e këqija të viteve të errëta të diktaturës.
Njerëz, ajo është Ermonela Jaho, është Violeta e “La traviata”-s, Mimi i “La Bohema”-s, Michaela e “Carmen”-it, Angelica e “Suor Angelica”-s, është YLLI i “Madame Butterfly”.
Ermonela Jaho është ajo që shkeli me role skenat e Royal Operas në Londër, Metropolitan Opera, Teatro Real Madrid, Berlin Staatsoper, Opera National De Paris, Vienë, Australi, Barcelonë, Buenos Aires, La Scala, Marsejë, Arena e Veronës etj etj, por puthi jo një, por disa herë skenën e Teatrit Shqiptar të Operës dhe Baletit, aty ku spektatorët nuk thonë: Thank you, Grazie, Danke, Gracias, Obrigado, Ευχαριστώ, por FALEMINDERIT!

Advertisement

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

Nostalgji për vendlindjen, Rigon Binakaj publikon projektin kushtuar Kosovës

Next Post

Ermand Mertenika: Inteligjenca Artificiale në Shëndetësi

Advertisement