Gjithnjë e më pak persona blejnë televizorë, ndërkohë që ekranet e tjera (tabletet, smartphone, kompjuteri, etj) vijnë duke u shtuar. Sipas një statistike evropiane të fillimit të vitit 2014, 96,7% e shtëpive janë të pajisura me të paktën një televizor. Ky nivel është në ulje në krasim me një vit më parë me 0.9%, ndërkohë që në gjashtëmujorin e dytë ai është ulur edhe me një 0.5% tjetër, duke e çuar shifrën në total me 1.4% më pak. Megjithatë, televizori mbetet objekti elektromenaxher më i
përhapur, para kompjuterit, i pranishëm në 80,3% të shtëpive, (1.5% më shumë se një vit më parë), tabletin me prekje ekrani (në 32% të shtëpive, 3.3% më shumë), apo smartphone (59.35. Plus 3.4%). Sipas statistikave, profili i familjeve që nuk kanë televizor është «më i ri se mesatarja, shpesh i përbërë nga një person i vetëm» dhe «i përket shpesh, por jo ekskluzivisht kategorive shoqërore dhe profesionale të ngritura».