Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use

Mimoza Marjanaku, një yll në skenën e teatrit shqiptar

“Një yll në skenën e teatrit shqiptar” vetëm kështu mund ta përshkruajmë aktoren e njohur Mimoza Marjanaku, sepse rolet e luajtura prej saj kanë lënë përshtypje të jashtëzakonshme tek publiku, gati-gati qiellore. Mimoza, ashtu si dhe emri i saj, është e veshur me art, art të cilin e përcjell tek ne, aty në skenë, aty ky ajo sjell gjithmonë pak edhe nga vetja! 

-Mimoza, çfarë të tërhoqi fillimisht për të ndjekur një karrierë në aktrim dhe si u përfshive në skenën e teatrit shqiptar?

Advertisement

-Kur isha e vogël më pëlqente të eksperimentoja. Shtëpia e pionierit, sot  ‘ Q.K.F” ka qenë shumë funksionale. Ndiqja rrethin e recitimit, ndiqja rrethin e këngës,më pas provova edhe rrethin e qëndisjes. Me sa duket subkoshienca ime më përgatiste mua drejt një edukimi artistik. Fillova të aktivizohem në teatrin “Bylis” që e vogël deri sa u maturova dhe konkurova në degën e Aktrimit. U emërova si aktore profesioniste në Teatrin “Aleksandër Moisiu” dhe nuk u ndava asnjë ditë nga skena e këtij teatri të cilin e dua siç dua dhe jetën.  

-A mund të ndash me ne një përvojë të paharrueshme nga një prej shfaqjeve ku ke qenë pjesë e cila ka pasur një ndikim të rëndësishëm tek ty si artiste?

-Për çdo aktor, besoj se është shumë e rëndësishme eksperienca e parë. Ishte shumë e bukur të isha në një skenë me Yllka Mujon, Guljelm Radoja dhe aktorët e tjerë të trupës së Durrësit. Ishte një dramë e shkruar nga Roberto Bracco e titulluar ” Të jesh nënë” me regji të Driada Dervishit. Atëherë kuptova që unë tashmë isha kolege e  aktorevë më të mirë shqiptarë. 

-Si një aktore e njohur e skenës shqiptare, njohur për talentin dhe aftësitë në skenë, si i qasesh përgatitjes për një rol të ri në një shfaqje teatrale apo artistike le të themi?

-Një shfaqje artistike zakonisht zgjat një periudhe kohore prej një muaji e gjysëm në mënyrë intensive dhe vemendja ,gjithë qenia është e fokusuar vetëm te roli dhe shpesh e kap veten në rrugë duke thënë me vete tekstin në mënyrë të pavullnetshme . “E folura me veten” përfundon vetëm kur përfundon shfaqja.

-Çfarë të duket më sfiduese dhe shpërblyese për portretizimin e personazheve komplekse dhe rebele në skenë?

-Kjo pyetje e ka vetë përgjigjen brenda. Çdo personazh i sjellë në jetë,qoftë i rëndësishëm ose jo, protagonist ose jo protagonist, shpërblimin e merr nga publiku. Ai është gjykatësi! Ai e jep verdiktin!

-A mund të na flasësh për një shfaqje apo rol të veçantë që ka vënë vulën në karrierën tënde? 

– Në momentin që të duhet të përzgjedhësh se cili rol është më i veçanti, është vërtetë shumë e vështirë sepse të gjitha rolet kanë të njëjtin grup gjaku me mua. Po veçoj, jo një rol të veçantë, por një eksperiencë të veçantë. Ishte drama 

“Kush e solli Doruntinën” me regji te Laerti Vasilit,shfaqje që bëri bashkë kollosët e teatrit e te filmit shqiptar, Margarita Xhepa, Viktor Zhusti dhe i paharruari Bujar Lako.

-Si e sheh gjendjen aktuale të skenës teatrore shqiptare dhe çfarë ndryshimesh apo përmirësimesh do të dëshiroje të shihje në këtë fushë artistike?

-Teatri ndoshta nuk është  në ditët e tij më të mira. Ka trupa në rrethe që nuk ekzistojnë fare ose kanë një ose dy aktore. Përveç Tiranës funksionon në mënyrë gati-gati sfiduese teatri i Durrësit, Korçës dhe  Shkodrës. Mendoj se duhet investuar më shumë për teatrin dhe për ne teatrot e rretheve duhet të llogaritet një buxhet më i madh në mënyrë të tillë që edhe shfaqjet të jenë më produktive dhe të bëhet i mundur bashkëpunimi edhe me regjisore të huaj e vendas.

-Në çfarë mënyrash i përfshin përvojat dhe emocionet tuaja personale në shfaqje dhe si lidhesh me personazhet e tua në një nivel më të thellë gjatë një interpretimi?

-Në pothuajse gjithë rolet shfrytëzoj eksperiencat e mia jetësore. Dua të veçoj  personazhin e  Klitemnestrës në tragjedinë “Elektra” të Sofokliut, personazhin e nënës në dramën ” Te korrat e gjelbërta” të Bruno Shllakut dhe rolin e nënës në filmin “Guxim” ‘ të Drilon Hoxhës, role tejet dramatike dhe aty kam shfrytëzuar instiktet e mia si nënë dhe ja kam dalë më së miri.

-Me përvojën tënde, çfarë këshille do t’u jepje aktorëve të rinj aspirantë që kërkojnë të bëjnë emër në botën e artit, e konkretisht në aktrim?

-Punë, punë, punë ,punë, punë!

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

Pensionistë, zgjohuni! Zgjedhjet po afrojnë! Nga Agron Berdaj

Next Post

Dr. Denisa dhe Redis Zhegu: Ja si duhet të trajtohemi pas verës

Advertisement