Musk njoftoi për herë të parë në dhjetor se ai po nxirrte në shitje artikuj nga kompania, duke pretenduar se donte të pastronte selinë e saj.
Pronari i i ri i Twitter, Elon Musk shiti artikuj të selisë qendrore të kompanisë në San Francisko në një përpjekje për të mbledhur fonde. Ai nxori në ankand mobilje, dekorime, pajisje kuzhine në një shitje online të ‘aseteve të tepërta të zyrës së korporatës së Twitter’, pasi u zbulua se të ardhurat e kompanisë teknologjike kishin rënë 40% në një vit.
Statuja e logos së kompanisë së medias sociale ishte shitja më e shtrenjtë pasi solli 100,000 dollarë, pavarësisht ofertës fillestare prej vetëm 25 dollarësh, sipas një përdoruesi të Twitter.
Musk njoftoi për herë të parë në dhjetor se ai po nxirrte në shitje artikuj nga kompania, duke pretenduar se donte të pastronte selinë e saj.
Ankandi 27-orësh shfaqi gjithashtu një dritë neoni prej 10 këmbësh me formën e logos së shpendit të Twitter-it, e cila solli një ofertë fituese prej 40,000 dollarësh, konfirmoi shërbimi i ankandit Heritage Global Partners.
Midis 631 pajisjeve kishte makina ekspres, tavolina të sakta ergonomike, televizorë, stacione karikimi me biçikleta, furra picash dhe një mbjellës dekorativ në formë të shenjës ‘@’.
Musk në dhjetor tha se shkurtimet e rënda të kostove në Twitter kishin riparuar financat e tmerrshme të kompanisë ndërsa ai u përpoq të gjente një CEO të ri për platformën e tij të trazuar të mediave sociale.
Miliarderi tha në një forum të bisedave të drejtpërdrejta në atë kohë se pa ndryshimet, duke përfshirë shkarkimin e më shumë se gjysmës së punonjësve të Twitter.
Musk tha se ai kishte ‘ulur kostot si i çmendur’ në platformën që bleu për 44 miliardë dollarë.
Por personat e brendshëm i thanë buletinit të teknologjisë “Platformer” se të ardhurat ditore të faqes më 17 janar ishin 40 për qind më të ulëta se të njëjtën ditë të një viti më parë.
Në tremujorin e parë të 2022, Twitter gjeneroi 1.2 miliardë dollarë të ardhura, ose ekuivalentin me 13.3 milion dollarë në ditë!