Dark Mode Light Mode

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Follow Us
Follow Us

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use

Rusia në pritje të një modeli të ri konsumi nё treg


Covid19, ka sjell ndryshimi jo vetёm nё jetesёn e pёrditshme, nё teknologji, por dhe nё mallrat e konsumit tё gjerё. Nëse para kësaj, tendenca për ushqim të shëndetshëm do të shoqërohej më shumë me produkte të freskëta, me produkte artizanale, tani do të përqendrohet më shumë në produktet industriale që pozicionohen si të shëndetshme. Faktori i çmimit po bëhet një nga çelësat kyc në vendimin për blerje, përveç kësaj, ka një rritje graduale të kërkesës për produkte në aksione dhe si pjesë e aktiviteteve promovuese.

Me produktet e mishit, situata do të varet kryesisht nga segmenti i çmimeve.
Konsumatorët e mishit cilёsor do të përpiqen të blejnë më pak – ata nuk i bashkohen ushqimeve të shëndetshme dhe mjaft të shtrenjta. Popullsia do tё filloj të braktisë në mënyrë aktive viçin dhe do tё konsumojnё derrin pёrsa ёshtё i përballueshëm nё cmim. Ndёrsa ata tё cilёt nuk mund të përballojnë mishin e derrit do kalojnë tek mishi i pulёs, “- tha Ivan Fedyakov, Drejtori i Përgjithshëm i Agjencisë së Informacionit dhe Analitikës INFOLine

Pergatiti: Blerina Mahmutaj

Advertisement

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use
Add a comment Add a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Previous Post

Urinimi nё shtrat gjatё natёs tek fëmijët; shkaqe, klasifikimi dhe trajtimi mjekësor. Nga Dr.Artan Koni, urolog-pediatër

Next Post

Këshillat e Sarës; Ja pse pastrimi i fytyrës është një domosdoshmëri

Advertisement