Covid19, ka sjell ndryshimi jo vetёm nё jetesёn e pёrditshme, nё teknologji, por dhe nё mallrat e konsumit tё gjerё. Nëse para kësaj, tendenca për ushqim të shëndetshëm do të shoqërohej më shumë me produkte të freskëta, me produkte artizanale, tani do të përqendrohet më shumë në produktet industriale që pozicionohen si të shëndetshme. Faktori i çmimit po bëhet një nga çelësat kyc në vendimin për blerje, përveç kësaj, ka një rritje graduale të kërkesës për produkte në aksione dhe si pjesë e aktiviteteve promovuese.
Me produktet e mishit, situata do të varet kryesisht nga segmenti i çmimeve.
Konsumatorët e mishit cilёsor do të përpiqen të blejnë më pak – ata nuk i bashkohen ushqimeve të shëndetshme dhe mjaft të shtrenjta. Popullsia do tё filloj të braktisë në mënyrë aktive viçin dhe do tё konsumojnё derrin pёrsa ёshtё i përballueshëm nё cmim. Ndёrsa ata tё cilёt nuk mund të përballojnë mishin e derrit do kalojnë tek mishi i pulёs, “- tha Ivan Fedyakov, Drejtori i Përgjithshëm i Agjencisë së Informacionit dhe Analitikës INFOLine
Pergatiti: Blerina Mahmutaj